fbpx

Csomagok áttekintése

Power
Globex
Power
Smart
Power
Flexi
Power
Assist
Power
Soft
Az alap csomag nettó havidíja 32.800 Ft 24.800 Ft 19.800 Ft 14.800 Ft 9.800 Ft
Webáruház / rendelőprogram
Globex Smart Flexi Assist Soft
Basic fix főfejléc; Főkategória modul; Termékkereső; Euro árfolyam és Valuta modul; Termék ajánló; Facebook modul; Pályázat és További termékeink modul; Automatikus "Akciós termékek" gyűjtő kategória; Közösségi megosztás gombok; Szűrés minimum és maximum árra; Extra szűrők létrehozási lehetősége; Kereső a termékek listázása nézetben is; A kinyomtatott terméklapok árcédulaként is használhatók! Egyedi termékkategória és termék felviteli lehetőség. Az egyedileg felvitt kategóriák és termékek száma nincs korlátozva! Vonalkód kezelés; Árcímke nyomtatás;
Webáruház ‐ rendelőprogram funkció, gyorsárazás lehetősséggel. Megrendelések naplózása ‐ értesítés e‐mailben lehetőség.
Alap vízszintes menüpontok: Termékek – Rendelés (kérésre Webáruház), Kapcsolat, Vásárlás, Szállítás, Adatvédelem.
Az egyedileg felvitt termékek és kategóriák száma egyik csomagnál sincs korlátozva.
A webáruház és a bizonylatkészítő modul, illetve a blog és hírlevél küldő szolgáltatás működéséhez szükséges tárhelyet teljes egészében a Power-Expert Kft. biztosítja.

Minden további banner +500 Ft


8db

5db

4db

3db

2db
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Minden kategorizált termékhez beállíthatók azok a termékek és kategóriák, amiket valamilyen okból úgy ítél meg, hogy érdemes megjeleníteni a terméklap alsó részén a "Kapcsolódó termék" között. Központi frissítésű termékeknél ez a szolgáltatás korlátozottan működik, a beállított termékek és kategórák körét az adatbázis karbantartója határozza meg.
+2.000 Ft +2.000 Ft +2.000 Ft
A képváltós fejléc a kiemelt szolgáltatások (például szerviz, kölcsönző, akkufelújítás, stb.), illetve az Ön számára fontos márkák, termékcsoportok hatékony megjelenítésére, kiemelésére, reklámozására szolgál. A basic fő fejlécen kívül 5 db hivatkozással ellátott fejléc helyezhető el, melyekhez igény esetén menüpontokat is biztosítunk, a megfelelő céloldalak, szöveges tartalmak kialakítása érdekében.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Ha a weblaphoz kapcsolódó Bizonylatkészítőben be van állítva a készletkezelés, akkor a "Raktáron", illetve a "Raktárkészletünkről azonnal elvihető!"" szövegek megjelennek a raktáron lévő termékeknél. Több bolt esetén üzletenként jelenik meg a készlettel kapcsolatos információs szöveg.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Árazás Excel segítségével. Excel import és export illetve importálás visszavonása funkció az árazható termékek esetében.
További információk az Excel árlista importálásról
A gyűjtő termékek egy termék különböző változatainak összegyűjtésére szolgálnak, segítségükkel a vásárló könnyebben ki tudja választani a neki megfelelő termékváltozatot, például egy cipő esetében a kívánt méretet.
A gyűjtő termékhez hozzáadott termékváltozatok neve, leírása, márkája és egyéb paraméterei megegyeznek, ezeket a gyűjtő terméknél lehet megadni vagy módosítani. A cikkszám és az ár viszont a hozzáadott termékváltozatoknál kerül megadásra, így egy termék különböző termékváltozatai akár más-más cikkszámmal és eltérő árakkal is szerepelhetnek az oldalon.
A funkció használatával a termékhez beállíthatók különböző rendelhető tartozékok, opciós kiegészítők az esetleges felárral együtt.
Például egy áramfejlesztő esetén Hordkerék, Fi relé, Voltmérő, stb.
A vásárlónak nem kötelező választania, illetve több lehetőséget is kiválaszthat.
+500 Ft +500 Ft +500 Ft +500 Ft
A jobb oldali moduloszlop alsó részén kerül megjelenítésre egy modul egyedi bannerekkel, melyekre kattintva az adott márka garancia regisztrációs (gép regisztrációs) oldalára jutnak az ügyfelek.
+500 Ft +500 Ft +500 Ft +500 Ft
A partner oldalak modulban márka logók kerülnek elhelyezésre egymás alá (maximum 10 db logó javasolt), melyekre kattintva a látogatók a partner cég (importőr, nagykereskedő, márka szerviz, stb.) hivatalos márkaoldalára, weboldalára jutnak.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
A Power-Expert Kft. a központi frissítésű termékadatbázisokban elérhető márkákon túl összesen mintegy 60 egyéb márka katalógusait, kiadványait frissíti, melyek közül Ön választhatja ki, hogy melyeket szeretné a "További katalógusok letöltése" modulban megjeleníteni. A modulban megjelenő márka logókra kattintva a márkához kapcsolódó hivatalos katalógusok, termékismertetők válnak letölthetővé, megtekinthetővé pdf formátumban. Az egyes márkáknak nem jelenik meg az összes kiadványa, csak azok, amiket a szolgáltató kiválaszt. Árakat tartalmazó kiadványokból kizárólag a márka forgalmazója által kiadott hivatalos (szükség esetén lejárati dátummal ellátott) kiadványok elhelyezése lehetséges.
+500 Ft
A Kiemelt termékcsoportok modul a bal oldali moduloszlopban kerül elhelyezésre, a tartalmát Ön tudja szerkeszteni a weboldal adminisztrációs felületének Weboldal/Termékcsoportok menüpontjában az igényeinek megfelelően. Az indulás megkönnyítése érdekében a szolgáltató kérésre előre betölthet egy induló termékcsoport állományt, melyet Ön szabadon átalakíthat. A Kiemelt termékcsoportok modul szerkesztésekor új fő termékcsoportok hozzáadására, normál és gyűjtő termékcsoportok létrehozására, a termékcsoportok sorrendjének módosítására, a termékcsoportok törlésére, közzétételére és elrejtésére van lehetőség. A Kiemelt termékcsoportok modul használata előtt javasolt egy rövid távoktatás megtartása, ezért a modul aktiválását a szolgáltatótól kell igényelni!
Az induló termékcsoport állomány betöltése opcionális, az indulást hivatott megkönnyíteni, így ezzel szemben semmilyen feltétel nem támasztható.

Minden további menüpont +500 Ft


3db

1db

1db

1db

0db
Szöveges menüpont a felső és az alsó menüsorba, fotógalériával, videóval. Cégünkről, Szerviz, stb.
A választott csomagban foglalt számú menüponton felül minden további menüpont +500 Ft
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Ez a funkció alkategóriák kiemelésére szolgál. Maximum 10 darab olyan alkategóriát választhat ki, melyek az Ön számára olyan fontosak, hogy főkategória szinten szeretné megjeleníteni azokat.
+3.000 Ft +3.000 Ft +3.000 Ft +3.000 Ft
Speciális szolgáltatás, csak indokolt esetben vehető igénybe!
A funkció segítségével egy főkategória teljes tartalma megjeleníthető úgy, hogy a kategória közvetlen alkategóriái jelenjenek meg főkategóriákként a webáruházban, rendelőprogramban.
A szolgáltatás csak korlátozásokkal vehető igénybe: Maximum 5 darab főkategória kérhető kinyitott módon. Ha már van akár 1 darab kinyitott főkategória, akkor normál módon sem lehet 15 darabnál több központi frissítésű főkategóriát igényelni.
Ha Ön vagy bármelyik munkatársa be van jelentkezve az adminisztrációs felületre, akkor a weboldalon és az adminisztrációs felületen sem kinyitva fogja látni az érintett főkategóriákat, hanem csak jelezve lesz, hogy ez a főkategória a vásárlók számára kinyitott módon jelenik meg.
+500 Ft +500 Ft +500 Ft +500 Ft
A kapcsolat menüpontban az elérhetőségek alatt jelenik meg a "Vegye fel velünk a kapcsolatot" űrlap. Név, e-mail cím és telefonszám megadása után az ügyfél üzenetet küldhet, mely e-mailben fog beérkezni Önökhöz.
+500 Ft +500 Ft +500 Ft
Minden termék áránál megjelenik egy információs ikon, melyre ráállva az "Online ár, webes vásárlóink részére!" szöveg jelenik meg.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
A Barion rendszer integrációja a legmodernebb paytech megoldást kínálja az Ön webáruháza, rendelőprogramja számára.
Használható kártyák, fizetési megoldások: Visa, Master Card, Maestro, American Express, Barion wallet, Google Pay, Apple Pay
A bankkártyás fizetéssel kapcsolatos műveletek a megrendelés munkalapokon is menedzselhetők. A funkció aktiválásához Barion fiók szükséges. A fiók elkészítéséhez, beállításához segítséget biztosítunk TeamViewer távelérésen keresztül.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Az OTP Bank által fejlesztett kártyás fizetési mód az egyik legelterjedtebb megoldás a magyarországi webáruházakban, rendelőprogramokban.
A funkció aktiválásához SimplePay fiók szükséges. A fiók beállításához segítséget biztosítunk TeamViewer távelérésen keresztül.
Főkategóriák, adatbázisok
Globex Smart Flexi Assist Soft

Minden további beszállító +1.500 Ft


Az összes

Az összes

Az összes

Az összes

3db
Igényelhető Szerszám Depo‐s beszállítók központi frissítésű termékadatbázisa. Beszállítónként igényelhető.
A választott csomagban foglalt beszállítókon felül minden további beszállító +1.500 Ft

Minden további főkategória +800 Ft


Az összes

Az összes

Az összes

10db

10db
Igényelhető Power‐Expert‐es "központi termékfrissítésű ‐ egyedi árazású" adatbázis főkategóriák.
A választott csomagban foglalt főkategóriákon felül minden további főkategória +800 Ft

Minden további főkategória +1.000 Ft


 

3db

3db

3db

3db
Power főkategória import és Főkategória feed import egy főkategóriára vonatkozóan.
A választott csomagban foglalt főkategóriákon felül minden további főkategória +1.000 Ft

Minden további főkategória +3.000 Ft


3db
+3.000 Ft +3.000 Ft +3.000 Ft
Power Főkategória Export (PFE) vagy Főkategória feed export egy főkategóriára vonatkozóan.
A választott csomagban foglalt főkategóriákon felül minden további főkategória +3.000 Ft
Árajánlatok
Globex Smart Flexi Assist Soft
+1.500 Ft +1.500 Ft +1.500 Ft
A webáruházban, rendelőprogramban az egyes termékeknél megjelenik a „Kérjen tőlünk árajánlatot” hivatkozás, amire kattintva az ügyfelek árajánlatkérés üzemmódra válthatnak, és a vásárláshoz hasonlóan hozzáadhatják a kívánt termékeket az árajánlatkéréshez, a szükséges mennyiségekkel együtt. Az árajánlatkérés elküldése előtt az ügyfeleknek lehetőségük van arra, hogy olyan termékekkel is kiegészítsék az árajánlatkérést, amik nem szerepelnek az oldalon. A beérkező árajánlatkérésről az oldal adminisztrációs felületén, a bizonylatkészítőben lehet minden információt megtekinteni, illetve a kereskedőhöz strukturált formában egy e-mail is érkezik. Az árajánlatkérés tételei és az ügyfél adatai egy kattintással árajánlat írás űrlapra másolhatók, ahol az árak megadása után az ajánlat gyorsan, egyszerűen kiállítható, és elküldhető az ügyfél számára.
További információk az árajánlatkérésről
+3.500 Ft +3.500 Ft +3.500 Ft
A felhasználóbarát, az árajánlatok gyors kiadására optimalizált árajánlat író modulunk rendkívül sok kényelmi funkcióval könnyíti meg és gyorsítja fel az árajánlatok kiadását. Kiváló marketing eszköz is egyben, hiszen az ügyfelek egy kattintással megtekinthetik a kiadott árajánlaton szereplő termékeket a kereskedő webáruházában, rendelőprogramjában.
További információk az árajánlat írásról
Bizonylatkészítés
Globex Smart Flexi Assist Soft
Szállítólevél, díjbekérő, nyugta melléklet, készpénz bevételi/kiadási bizonylatok létrehozása, vonalkód generálás és nyomtatás, vonalkód hozzárendelése a termékekhez. Korlátlan számú számítógépen használható, fizikai kötöttségek nélkül.
További információk a bizonylatkészítő modulról
Billingo vagy Számlázz.hu előfizetés szükséges
Számla, e-számla vagy előlegszámla kiállításához aktív Billingo vagy Számlázz.hu előfizetés és API összekötés szükséges. Több szállítólevél számlázása egyszerre, naplózási funkciók. Internetes működés, korlátlan számú eszközön használható, földrajzi korlátok nélkül. Üzletkötők kezelése.
A bizonylatkészítő egyszerre korlátlan számú eszközön használható, fizikai kötöttségek nélkül.
Vonalkódolvasó használatával felgyorsíthatja munkafolyamatait! Legyen szó számlázásról, munkalap kezelésről vagy rovancsolásról, a vonalkódolvasó használatával sok időt takaríthat meg. A bizonylatok készítése pontosabbá, precízebbé válik, a hibás tételek felvitelének esélye minimálisra csökken. Beépített vonalkód generátorunkkal azokat a termékeket is elláthatja vonalkóddal, amelyek nem rendelkeznek gyári vonalkóddal. A generált vonalkódok könnyedén kinyomtathatók címkenyomtatóval, a címkéken a vonalkód mellett a cikkszám, a termék neve és marketing céljából akár a cég neve is feltüntetésre kerülhet.
Címkenyomtató segítségével egyszerűen nyomtathat árcímkéket. A címkék mérete, megjelenése, tartalmi elemei rugalmasan módosíthatók, címkesablonok használhatók.
További információk a címkenyomtatásról

Minden további üzlet +1.000 Ft


3 üzlet

1 üzlet

1 üzlet

1 üzlet

1 üzlet
Rendszerünk akár 20 boltot, üzletet, telephelyet (bizonylat kiállítási helyet) is képes kezelni.
A választott csomagban foglalt üzletszámon felül minden további üzlet +1.000 Ft
További információk a több üzlet kezeléséről

Minden további fix raktár +1.500 Ft


3db

1db

1db

1db
+1.500 Ft
Árukészlet kezelés ‐ igény esetén több "Fix raktár" ‐ üzlet, bolt (számla kiállítási hely) ‐ esetén is.
A választott csomagban foglalt fix raktárakon felül minden további fix raktár +1.500 Ft
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Lehetőség kiegészítő (hozzáadott) raktár létrehozása
Például: Bizományosi raktár, Elkülönített raktár
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Beállíthat minimum készletet minden termékhez, így mindig könnyedén áttekintheti akár beszállítókra lebontva is, hogy milyen termékből szükséges rendelni. Rendszerünk azonnal értesíti, amint a minimum készlet alá csökkent egy termék raktárkészlete.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
A rovancs funkció megfelelő használatával örökre elfelejtheti az év végi leltárt! A funkció segítségével folyamatosan ellenőrizheti a termékek készleteit, így az év utolsó heteiben már csak azokat a termékeket kell leszűrnie, és leellenőriznie, amelyek nem voltak rovancsolva az utóbbi időszakban.
Az ügyféltörzsben a Cégjelző rendszere biztosítja az adószámos ügyfelek adatait. Az új ügyfelekre keresés történhet név vagy adószám alapján is.
Minden ügyfél nevéhez kiegészítő információ rögzíthető, mely a partner belső azonosításra szolgál. Mindenhol megjelenik a partner neve után az adminisztrációs felületen, de a kiállított bizonylatokon, dokumentumokon nem fog megjelenni. Azonos nevű ügyfeleknél segít a megkülönböztetésben, de több telephellyel vagy több divízióval rendelkező cégek esetében is rendkívül hasznos.
+500 Ft +500 Ft +500 Ft
Többféle ügyfélbesorolást hozhat létre, így megkülönböztethet egymástól ügyfeleit. Az egyes ügyfélbesorolások megjelölhetők egy szabadon választott kóddal, így ha az ügyfél rálát a monitorra (pl. számlaírás közben) akkor sem tudja értelmezni a besorolását.
Amennyiben raktárkészlet kezelést is használ, és aktív a speciális árak kezelése funkció, akkor az egyes ügyfélbesoroláshoz egy konkrét speciális ár is hozzárendelhető.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Korlátlan számú üzletkötő létrehozható, és az ügyféltörzsben szereplő partnerekhez hozzárendelhető.
A kiállított bizonylatok szűrhetők üzletkötők szerint a "Bizonylatok lekérdezése" menüpontban, vagy aktív raktárkészlet kezelés esetén a "Bizonylatok eredménykimutatása" menüpontban, így könnyedén megtekinthető egy üzletkötőhöz köthető forgalom. A "Bizonylatok eredménykimutatása" menüpontban az is látható, hogy hány darab bizonylat készült, és az eladások során milyen értékű haszon keletkezett.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
A speciális árak (ÁR2, ÁR3, ÁR4, stb.) használatát akkor javasoljuk, ha bizonyos ügyfeleinek az ÁR1-től eltérő árakat szeretne biztosítani a bizonylatok készítése során. A speciális árakhoz külön-külön árszabályok állíthatók be minden terméknél és szolgáltatásnál, de az árak közvetlenül is megadhatók.
+1.500 Ft +1.500 Ft +1.500 Ft +1.500 Ft +1.500 Ft
A funkciócsomag segítségével a törzsügyfelek, kiemelt ügyfelek, ipari partnerek vagy akár kereskedők, kiemelt kereskedők a saját árszintjüknek megfelelő árakon vásárolhatnak a webáruházban, rendelőprogramban. A funkciócsomag tartalmazza az „Összekapcsolás” funkciót, amivel összekapcsolhatók a regisztrált felhasználók az ügyféltörzsben hozzájuk tartozó ügyféllel. Az ügyfélbesorolásuk megváltozásáról forma e-mail küldhető a regisztrált felhasználók részére. Beállításra kerül a „Kiterjesztett webes regisztráció” funkció is, ami lehetővé teszi, hogy az ügyfél megadhassa a regisztráció során a cégnevet, a kapcsolattartó nevét és a telefonszámát. A regisztrációról a kereskedő értesítő e-mailt kap, ami tartalmaz minden megadott adatot, így tudni fogja, ha egy fontos ügyfele regisztrált a webáruházban, rendelőprogramban. Maga a kereskedő is elvégezheti a regisztrációt egy ügyfele számára az előre egyeztetett regisztrációs adatokkal a Felhasználók menüpontban.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Az automatikus árazás funkció aktiválásával mindig naprakészen tarthatja az árakat. Az árak az utolsó beszerzési árból lesznek automatikusan kiszámítva a termékenként megadott haszonkulcsnak megfelelően.
A termékek "Feljegyzés bizonylatkészítéshez" mezőjében minden fontos tudnivaló, segítő szöveg, súgóinformáció rögzíthető a termékkel kapcsolatban. Az itt megadott információk csak a bizonylatkészítés során jelennek meg, az elkészült bizonylatokon nem! A rögzített információk segítséget nyújtanak számlák kiállítása, szállítólevelek, díjbekérők készítése, árajánlatok írása, munkalapok használata során.
+500 Ft +500 Ft +500 Ft
Teljeskörű áttekintést kaphat a bevételezéssel raktárkészletre került termékekkel kapcsolatban. A szűrési funkciók alkalmazásával létrehozott listák a szállítói megrendelések összeállításakor is nagy segítséget nyújtanak.
+500 Ft +500 Ft +500 Ft
A bizonylatok lekérdezése menüpontban többféle szűrési lehetőség áll rendelkezésre a kiállított bizonylatok szűrésére, de sokszor a kilistázott bizonylatokon szereplő tételek listájára van szükség. Ilyenkor a „Bizonylatok tételeinek letöltése” funkció segítségével könnyedén letölthető a leszűrt bizonylatokon szereplő termékek listája.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Csatolmányok rögzíthetők a számlákhoz, szállítólevelekhez, bevételezésekhez, árajánlatokhoz és egyéb bizonylattípusokhoz.
A mellékletek feltöltése történhet közvetlenül egy okoseszközről is, egy QR kód leolvasását követően. Például egy raktári bevételezés bizonylathoz könnyedén rögzíthető a beszállító által kiállított számla akár a hagyományos módon feltöltve, akár telefonnal lefotózva, és a fotót egy QR kód leolvasását követően közvetlenül a telefonról feltöltve.
A bizonylathoz rögzített csatolmányok formátuma a következő lehet: PDF, DOC, DOCX, JPG, JPEG, PNG, XLS, XLSX
+500 Ft +500 Ft
A bizonylatok típusa a bizonylatkészítés közben egyszerűen módosítható. Ha például szállítólevelet készít egy ügyfélnek, de a sokadik tétel hozzáadása után kiderül, hogy mégis számlára lenne szükség, akkor egyszerűen módosíthatja a bizonylat típusát számlára, nem kell elölről kezdenie az egész bizonylatot.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Számlák, szállítólevelek, díjbekérők és egyéb bizonylatok, dokumentumok e-mailben történő küldésekor mellékletek is küldhetők, például képek, PDF-ek, Excel táblázatok. Így elküldhetők a bizonylatokkal például a digitális jótállási jegyek, fuvarlevelek, jegyzőkönyvek, szakvélemények, vagy a korábban kiadott árajánlatok.
Munkalapok
Globex Smart Flexi Assist Soft
+500 Ft +500 Ft
A szervizelés minden munkafázisa rögzíthető: átvételi lap, árajánlat készítés, alkatrészek felvitele akár vonalkódolvasóval is, munkadíj rögzítése, szükség esetén előleg bekérése díjbekérővel, előlegszámlával. A szükséges bizonylatok könnyedén kiállíthatók: számla vagy e-számla, szállítólevél, díjbekérő, nyugta melléklet, visszaadási bizonylat, sőt az univerzális dokumentum segítségével egyszerűen létrehozható jegyzőkönyv, fuvarlevél, szerződés, egyedi munkafelvételi lap, teljesítési igazolás, stb. A szervizelt gépről készült fotók azonnal a munkalapra menthetők akár közvetlenül egy okoseszközről is egy QR kód beolvasását követően. A lezárt munkalapok szükség esetén 15 napig újranyithatók.
A garanciális szervizelés folyamatának menedzselésére szolgáló munkalap típus: a termékről fotók készíthetők, a jótállási jegy és egyéb dokumentációk a munkalapra elmenthetők, az állapotváltozások rögzíthetők, figyelmeztető jelzések állíthatók be a határidők pontos betartása érdekében.
Munkalapok használatával rendszeres karbantartás esetén könnyedén visszanézhető a gép előélete. A munkalapok megjelölhetők, így a speciális esetek egyszerűen visszakereshetők, listáztathatók. Ilyen megjelölhető esetek lehetnek például egy flottaszerződés keretei között történő rendszeres karbantartás, vagy téli tárolásra - általános karbantartásra átvett gépek, stb. Természetesen a cserélt alkatrészek, a javítási munkadíj, a járulékos költségek egyszerűen rögzíthetők. Számlálóállások, digitális jegyzőkönyvek, műszeres bevizsgálások eredményei is könnyedén rögzíthetők, akár lefotózva is közvetlenül a munkalapra menthetők. A munkalap akár a teljes karbantartási időszak alatt is nyitva lehet, a változásokat nem szükséges menteni, mert az űrlap mentése automatikusan történik.
Felülvizsgálat típusú munkalapon a felülvizsgálathoz megfelelő egyedi szövegezéssel lehet „átvételi lapot” készíteni, és a felülvizsgálat menetét, lépéseit rögzíteni. A visszaadási bizonylaton könnyedén rögzíthetők a felülvizsgálat megállapításai. Az univerzális dokumentum segítségével elkészíthetők a megfelelő jegyzőkönyvek, szakvélemények, melyeken akár a felülvizsgálat során készült fotók is megjeleníthetők.
+500 Ft +500 Ft +500 Ft
Komplexebb, nagyobb kivitelezést igénylő tevékenységek menedzselésére szolgáló munkalap típus, mint például robotfűnyíró telepítés, öntözőrendszer telepítés, elszívó rendszer telepítés, pneumatikus rendszer telepítés, hegesztési munkahely telepítés, plazmavágó telepítés, stb. A munkaterületről készített fotók a munkalapra menthetők akár közvetlenül egy okoseszközről is egy QR kód beolvasását követően. Tervrajzok, egyéb dokumentációk is könnyedén a munkalaphoz csatolhatók. Minden beépített gép és alkatrész, minden felhasznált tartozék, elhasznált segédanyag azonnal a munkalapra felvihető (akár vonalkódolvasóval is). A munkadíj, az elvégzett munkaórák is egyszerűen rögzíthetők, így folyamatosan látható a munkalapon, hogy hol tart és milyen összeget ért el a projekt kivitelezése. A munkalapról néhány kattintással lehet szállítólevelet kiállítani, előleget bekérni, számlázni, stb.
+1.000 Ft
Bármilyen megrendelés esetén alkalmazható, így nincs többé szükség a jegyzetfüzetere! Egyszerűen rögzíthet telefonon vagy e-mailben leadott megrendeléseket, személyesen az üzletben vagy üzletkötő által szóban felvett megrendeléseket, de természetesen a webáruházban vagy rendelőprogramban leadott megrendelések is egy kattintással rögzíthetők a megrendelés munkalapon. A megrendelés menedzsment funkciók segítségével nyomon követhető, hogy a megrendelés tételei közül mi van raktáron, mi van részben raktáron, és mi nincs raktáron. Ha a raktáron nem található tételek megrendelésre kerülnek, majd beérkeznek, akkor a készlet egy kattintással hozzárendelhető a munkalapon szereplő tételhez. A tételekkel kapcsolatos mozgások naplózva vannak. Az esetlegesen díjbekérő segítségével átvett előleg a kiállított rész számlákon egyszerűen beszámítható, az előleg beszámításával kapcsolatos információk is naplózva vannak. Ha a megrendelt tételek átadása, leszállítása több lépcsőben történik, akkor lehetőség van rész számlák, rész szállítólevelek, rész nyugta mellékletek kiállítására. Ha rész szállítólevelekkel történt meg az áru átadása, akkor a folyamat végén a számla kiállítása két kattintással elvégezhető. A megrendelt tételekhez külön-külön fotók, fájlok menthetők, így lehetővé válik olyan termékek, tételek rögzítése is, melyekhez valamilyen szolgáltatás kapcsolódik, ilyenek lehetnek például a gravírozás, a logózás, a hímzés vagy a szitanyomás szolgáltatások, a gépek felszerelvényezése, stb.
Marketing
Globex Smart Flexi Assist Soft

P21H promóciós ajánlatnak megfelelően ingyenesen elérhető

A weblap adminisztrációs felületének Hírlevél menüpontjában használható az egyedi hírlevél szerkesztő felület, ahol e-mail sablonok és számos, a hírlevél összeállítását segítő funkció használatával könnyedén készíthet és küldhet hírlevelet az ügyféltörzsben szereplő e-mail címekre.
(Magánszemélyek e-mail címeire nem küldhető hírlevél! Viszonteladóknak történő hírlevél küldésre csak külön előfizetéssel használható!)
P21H promóciós ajánlatnak megfelelően kiegészítő szerződéssel ingyenesen elérhető.

P21H promóciós ajánlatnak megfelelően ingyenesen elérhető

A Központi készítésű hírlevél küldő szolgáltatásunk keretében az újdonságokról, szezonális és egyéb hasznos ajánlatokról szóló hírlevelek kerülnek kiküldésre automatikusan, a kereskedő partnerünk nevében, az ügyféltörzsben hírlevél küldésére engedélyezett összes e-mail címre. A központi készítésű hírlevél tartalmát, megjelenését, formátumát, gyakoriságát teljes mértékben a szolgáltató határozza meg. A szolgáltatás megfelelő működéshez több feltételnek kell teljesülnie, ezek közül a legfontosabb, hogy a központi készítésű hírlevél csak akkor kerül elküldésre, ha az abban szereplő blokkok közül legalább 5 releváns a kereskedő weboldalát illetően. Fontos továbbá, hogy e-mail címek be legyenek állítva hírlevél küldéshez az ügyféltörzsben.
A Központi készítésű hírlevél küldő szolgáltatás viszonteladóknak vagy magánszemélyeknek történő hírlevél küldésre nem használható, a szolgáltatást a szolgáltató bármikor indoklás nélkül felfüggesztheti.
P21H promóciós ajánlatnak megfelelően kiegészítő szerződéssel ingyenesen elérhető.

P21KF promóciós ajánlatnak megfelelően ingyenesen elérhető

Központilag készített posztokat jelenítünk meg a cég Facebook oldalához történő megfelelő hozzáférés esetén, melyek szezonális ajánlatok, újdonságok, promóciók, munkaeszköz ajánlatok, stb. lehetnek. Az időközönként megjelenő posztok tartalmát és időpontját a szolgáltató határozza meg, a posztok a webáruház, rendelőprogram megfelelő céloldalára hivatkoznak.
P21KF promóciós ajánlatnak megfelelően kiegészítő szerződéssel ingyenesen elérhető.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Kitűnő megjelenésű, képekkel, videókkal és releváns hivatkozásokkal ellátott, magas szakmai minőségű blogbejegyzéseket készíthet, amik jelentősen hozzájárulhatnak az internetes marketing sikeréhez. A bejegyzések kategorizálhatók, és címkékkel láthatók el. Címkékként a bejegyzésre jellemző főbb kulcsszavakat lehet hozzáadni, amik a legjobban jellemzik a bejegyzés tartalmát. A látogatók kategóriák vagy címkék szerint szűrhetik a bejegyzéseket.

Minden további terméklista +1.000 Ft


4db
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Igényelhető XML terméklista Árgép, Árukereső stb. árgyűjtő oldalakon való megjelenéshez.
A választott csomagban foglalt számú terméklistán felül minden további lista +1.000 Ft
Nagykereskedőknek
Globex Smart Flexi Assist Soft
+3.000 Ft +3.000 Ft +3.000 Ft +3.000 Ft +3.000 Ft
A Market funkciót a nagykereskedelmi tevékenységet is folytató partnereinknek ajánljuk. A funkció engedélyezését követően az oldalon megjelenítésre kerül a „Kereskedőknek” menüpont, ami a kereskedőknek szóló információkat tartalmazza, illetve regisztrációs lehetőséget biztosít számukra. A nagykereskedő döntheti el minden kereskedői regisztráció esetében, hogy elfogadja-e a regisztrációt. A regisztráció elfogadását követően a kereskedő bejelentkezhet a Felhasználó modulban, és a saját árszintjének megfelelő árakon adhat le megrendeléseket a webáruházban, rendelőprogramban. A Market funkció bekapcsolásának előfeltétele a Price Level funkciócsomag aktiválása!
+3.000 Ft +3.000 Ft +3.000 Ft +3.000 Ft +3.000 Ft
A Trade funkciót a nagykereskedelmi tevékenységet is folytató partnereinknek ajánljuk. A funkció engedélyezését követően az oldalon megjelenítésre kerül a „Viszonteladóknak” menüpont, ami kereskedőknek szóló információkat tartalmaz, illetve regisztrációs lehetőséget biztosít számukra. Minden viszonteladói regisztrációt követően a nagykereskedő döntheti el, hogy elfogadja-e a regisztrációt. Elfogadott regisztráció esetén a viszonteladó bejelentkezhet a Felhasználó modulban, és rendelést adhat le az oldalon. A rendelés menete listaáron (ajánlott fogyasztói áron) történik! A viszonteladó bejelentkezése után a végfelhasználóknak, fogyasztóknak szóló információk eltűnnek a szöveges menüpontokból és csak olyan információk jelennek meg, amelyek a viszonteladók számára fontosak, mint például a szállítási feltételek, a viszonteladói kedvezmények, vagy a vásárlási feltételek.
+1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft +1.000 Ft
Ez a funkció lehetővé teszi, hogy az ügyféltörzsben egy partner jellemző tevékenységeihez a Viszonteladó tevékenységi kört is be lehessen állítani, így egy viszonteladóknak szánt egyedi hírlevél elküldése előtt beállítható, hogy a levél csak viszonteladóknak legyen elküldve.
Támogatás
Globex Smart Flexi Assist Soft
Ingyenesen igényelhető távsegítség (táveléréssel) előre egyeztetett időpontban.
A kötelezettségmentes segítő szolgáltatások lehetnek például marketing célú ügyfélkapuk megnyitása, alap Google Ads hirdetések (speciális feltételekkel), technikai ügyintézéssel kapcsolatos tevékenység, e-mail beállításokkal kapcsolatos teendők, stb., melyeket a szolgáltató egyedi döntés alapján, segítő szándékkal biztosíthat a megbízó számára, de indoklás nélkül el is utasíthatja azokat.
Az árváltozás jogát fenntartjuk! Az árak az Áfa‐t nem tartalmazzák!

Ismerje meg szolgáltatásainkat kötelezettségmentesen

Kérjen ingyenes távbemutatót!

Scroll to Top